22 Aralık 2010 Çarşamba

Ciltdbakımı Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu Cilt bakımı haberleri

Slm arkadaslar,

bende cogunuz gibi aknemden sikayetciyim ne yaptiysam gecmedi roaccutan bile kullandim herneyse bide cikan akneyi yoluyorum sonra kaniyor igrenc kirmizi yara kaliyor icon sad Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu elim surekli gidiyor yuzume surekli oynuyorum icon sad Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu

siz nasil basediyorsunuz?

Cevap:

cnm ben oriflame ın şu mavi tüp içinde bi jeli vardı onu almıştım onu kullanıyorum.minicik bir lifim var sadece yüzüm için kullanıyorum.ona azcık o jelden döküyorum yüzümü hergün lifliyorum akşam yatmadan önce okadar ferahlatıyoki cildi sanki nefes alıyo mutlaka dene onu.bide haftada 1 kil maskesi yapıyorum.1 tatlı kaşığı kil(yeşil gibi olanından olcak cildin yağlıysa tabi) + limon döküyorum kremsi bi kıvam elde edene kadar iyice karıştııryorum.temiz kuru cildime onu sürüyorum yarım saat bekliyorum.ılık suyla yıkıyorum oda iyi geliyo dene bak görceksn sende

Bunlarda ilginizi çekebilir

  • MÜKEMMEL BİR CİLT İÇİN ÖNERİLER
    Hangi kadın kendisine daha genç görünüyorsunuz denildiğinde memnun olmaz ki. Bir çok kozmetik firması sırf bayan üzerine çalışır ki daha çok pazar payı olsun. Çünkü kadınlar gerçekten bakıma ve süse meraklıdır. Peki daha genç ve bakımlı görünmek için...
  • MİDE HASTALIKLARI İÇİN AHMET MARANKİDEN LAHANA VE KARNIBAHAR ÖNERİSİ
    Dr Ahmet Marankinin dediği gibi, kainat kocaman bir eczane ve bitkiler de bu eczanenin ilaçları. Hiç bir bitki boşuna yaratılmamışştırç Mutlaka bir işe veya dir derde devadır. Lahana ve karnubahar, hepimizin bildiği ve sıkça mutfaklarımızda kullandığ...
  • Ciltler Bakım Görecek Artık
    Sizlere ciltler bakım görecek şeklinde idealı bir başlık attık. Çünkü artık sitemizdeki bilgiler ışığında ciltlerinizi ciddi mana bakım görecek ve ilerleyen süreçlerde bakımlı güzel bir cilde sahip olacaksınız. Sizlere en doğru bilgileri sunmak için ...
  • Ergenlik Sivilcelerinden Doğal Yöntemlerle Kurtulun
    Ergenlik sivilceleri için doğal bir kaç önerimiz var.Bir avuç papatyayı pırasanın sıkılmış suyuna atıp kaynatın. Daha sonra sıkarak çıkardığınız papatya posasının içine bir tutam şahtere otu ilave edin ve krem kıvamına gelinceye kadar badem yağı ekle...

Benzer yazılar

Ciltdbakımı Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu Cilt bakımı haberleri , cilt, cild,cild bakımı,cilt bakmımı , Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu cilt lekeleri , Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu haberleri , Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu maskeleri , Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu kürleri , Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu cilt sağlığı , güncel Cikan akneleri yoluyorum ve izler cok fena oldu haberleri , Akne ve sivilceler , Akne ve sivilceler haberleri , Akne ve sivilceler cilt bakmı , Akne ve sivilceler cilt sağlığı

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder