18 Ekim 2010 Pazartesi

Diy ; Kadife etek diktim.. April 20th, 2010 | Yayınlayan: admin | Edit

diy+kadife+etek Diy ; Kadife etek diktim..diy+kadife+etek1 Diy ; Kadife etek diktim..diy+kadife+etek2 Diy ; Kadife etek diktim..

Şu postumda anlattığım kombine eteğimi diktim.. Eski kumaşlarımı kullandım hem elden çıksın hemde elim değişik modellere alışsın diye. Sonuç bu oldu. Mankenimin beli benden biraz ince olduğu için hafif bol duruyor bu sizi yanıltmasın kendi bedenim için tam ölçülerle dikildi..
kadife kumaş olduğu için kışlıklar arasında yerini alıcak sanırım. Hiçbir eteği dikerken bu kadar zevk almamıştım çok hoş bi modelmiş.. sevdim baya..

  • Eğer bu modeli beğenip almak isteyenler olursa beden ölçülerini bana bildirebilir. Sipariş üzerine dikip gönderebilirim (kumaş türü-rengi isteğe göre değişebilir). Yazlık kumaşlarla da hoş durabilecek bir model..
  • (Tüm türkiye kargo dahil 15TL)
8359297159713572944 5676376767055328524?l=mymakeupstory.blogspot Diy ; Kadife etek diktim..
gb1 Diy ; Kadife etek diktim.. 
b1 Diy ; Kadife etek diktim.. 
y1 Diy ; Kadife etek diktim.. 
d1 Diy ; Kadife etek diktim.. 

Facebookta paylaş  

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder